Сценарій змагань "Веселі старти"
Мета: створити атмосферу свята в грі-змаганні; виховувати любов до фізкультури та спорту; розвивати пам'ять, увагу, організованість, самостійність, уміння узгоджувати інтереси, долати труднощі; зміцнювати здоров'я; виховувати в учнів почуття дружби, колективізму, взаємовиручки.
Обладнання: спортивний інвентар (скакалки, баскетбольні м'ячі, тенісні ракетки, фішки, мішки)
Хід заходу
Культорганізатор: Друзі, вітаємо вас на нашому святі! Сьогоднішні змагання допоможуть вам стати сильнішими. Бажаємо командам великих перемог, значних досягнень! Будьте сильними і мужніми!
Спортивне змагання почати пора
Нумо, дружно, діти
Крикнем всі " Фізкульт-ура!"
Культорганізатор: Визначти переможців буде в на жюрі поважне,
Воно буде, знаємо точно, об'єктивне і уважне.
Культорганізатор: Ми починаємо наші змагання.
Конкурс 1."Стрибки на скакалці"
За сигналом культорганізатора кожен гравець бере скакалку і стрибає до кольорової фішки. Назад повертається бігом зі скакалкою у руці.
Конкурс 2. "Передача м'яча"
Команди шикуються в колонах по одному, піднявши руки. За командою вчителя перший гравець передає м'яч іншому. Останній гравець із м'ячем біжить уперед і передає знову м'яч. Перемагає та команда, у якій перший гравець першим зайняв своє місце.
Конкурс 3 "Пінгвіни з м'ячем"
Команди шикуються у колони за лінією старту. За сигналом перші номери, затиснувши між колін баскетбольний м'яч, рухаються до свого кольорового кегля. Коли гравець досягне кегля, він бере м'яч до рук і бігом повертається до своєї команди.
Конкурс 4 " Не загуби м'яча"
За сигналом учителя кожен гравець повинен швидко пронести м'ячик, що лежить на тенісній ракетці не загубивши його.
Конкурс 5 "Ведення баскетбольного м'яча"
На відстані 20 м. від команд стоять кольрові прапорціі. На дистанції до прапорців стоять шість кеглів. За сигналом перший гравець веде баскетбольний м'яч "змійкою" до прапорця та назад до своєї команди. Передає м'яч другому гравцеві. Перемагає команда, яка першою завершила естафету.
Конкурс 6 "Стрибки боком"
Кожен учасник стрибає до фінішу правим боком, назад-лівим.
Конкурс 7 "Подорож по горах"
Гравець першу частину стрибає на правій нозі, огинає кеглю і назад повертається стрибками на обох ногах.
Конкурс 8 " Стрибки в мішках"
Гравці залазять в мішок і по свистку стрибають до кольорової фішки, огинають її і повертаються назад.
Після завершення останнього конкурсу журі підбиває підсумки і нагороджує команди.
Культорганізатор: Чемпіоном стать не просто
Тож нехай малі ви зростом
Небагато літ пройде
Хай летить в усі кінці
" Ви малята молодці!!!"
Культорганізатор: Ось і завершилося наше свято, нехай у душі не згасає вогник бажання бігати, стрибати, метати!
Сценарій літературного вечора « Поезія-це музика слів»
Мета:
- навчальна: поважати один одного, робити шляхетні вчинки;
- розвивальна: розвивати навички вміло декламувати вірші і поглибити знання з літератури;
- виховна: сприяти вихованню в гуртківців почуття кохання, вірності, шляхетності у стосунках.
Форма проведення: літературний вечір.
Вік дітей: старший шкільний вік (15 -17 років), запрошені.
Місце проведення: актовий зал.
Обладнання: Столи, підсвічники, свічки, написи висловлювань про поезію, музичний центр, спокійна музика.
Грає музика...
Ведучий:: Поезія... Вона покликана хвилювати, давати насолоду, плекати високі почуття, збагачувати духовність.
Як народжується її величність Поезія в юних серцях? Цього ніхто не знає... обдаровані діти, які чують як шепоче дощ, співає квітка, сміється небо, можуть говорити про прекрасне не буденно, а римованими словами. Іноді, поети кажуть, що вірш приснився або Муза підкралася так не помітно, що нема на чому записати, тоді вони пишуть на зошитах, навіть на руках або ж запам’ятовують. Але, як би там не було – це прекрасно…це – подарунок долі!!!
І сьогодні, ми полинемо у цей чудовий світ, у якому поезія і музика сплели нев'янучий вінок любові. ( пісня «Послухайте як музика звучить»)
Ведучий: Так ніжно, щемливо й щиро передала свою любов до пісні Віра Петрівна Дроботенко, яка є автором цієї пісні.
Ведучий:: Звідки беруть юні поети свої образи? Звичайно, з життя… І нехай немає ще життєвого досвіду, але є уміння спостерігати, помічати ніким не помічене. Досить лише поглянути у вікно... Запрошується Кіян Тетяна, яка нам прочитає свою власну поезію…
Ведучий:: Вічна загадка любові, життя люблячого серця, вічні відтінки людських стосунків завжди були в центрі уваги поетів і поезії. Чому? Мабуть, тому, що поети відчувають світ набагато тонше, набагато гостріше, ніж будь-хто інший. Кохання — це та таємниця, що давала поетам поштовх до творчості, силу й живлющу наснагу творити справжні шедеври... Запрошується Таміла Петрівна Чупак, яка досягла своїх поетичних злетів разом зі своєю власною поезією ( читає вірші)
Ведучий:: Поштовхом до написання віршів служить не тільки світ прекрасного, але й наболілого… Юні поети намагаючись осмислити сенс буття, сприймають його таким, яким воно є: чарівним і потаємним, іноді жорстоким і не завжди справедливим… Запрошується Малюкіна Ксенія для читання своїх власних віршів (читає)
Ведучий:: Вас вітає Максим Конверцев з піснею « Вовчиця»
Ведучий:: Перш ніж зрозуміти світ, людей, життя, варто зрозуміти себе, відзнайти своє «Я», лише тоді ти зможеш хоч трохи пізнати світ…Запрошується Ольга Анатоліївна, яка поділиться з нами своїм досвідом в написанні власних поетичних творів ( читає)
Ведучий:: Щедрою завжди є муза до поетів, що створюють світлий образ Матері. Запрошується Медведенко Аня зі своїми власними віршами…
Ведучий:: Виступати у жанрі дитячої поезії – чи не найважче. Адже маленький читач – це справжній поціновувач, він легко відчуває штучність, неправдивість. Зі своїми власними віршами ми запрошуємо Стрельбіцьку Анастасію ( читає вірші...)
Ведучий:: Вас вітає Каріна Бандура з піснею «Повертайтесь журавлі», яка виконає власну пісню нашої колеги і поета Віри Петрівни Дроботенко (звучить пісня)
Ведучий:: Хто причастився хоч раз, пам’ятайте, що Муза дуже примхлива, вона приходить лише тоді, коли серце щире, відкрите до краси і болю. Інакше Поезія може направити свою молодшу сестру – Риму. І тоді на папері з’являється римований вірш. Запрошується Мушта Олександр зі своїми шедеврами…( читає)
Культорг: Найкращими словами, що притаїлись у найпотаємніших глибинах сердець, передають закохані одне одному свої почуття, розповідають про радість і щастя, про тугу і біль. Запрошується Заставенко Марина зі своєю поезією…( читає)
Ведучий:: Змінюються часи і влада, змінюються життя і людський світогляд. Але незмінними залишаються найвищі істини, незмінною лишається людська потреба любити. Нерозгаданою залишається таємниця душі, в якій незгасним вогнем горить поезія. Запрошується Проценко Анастасія, яка прочитає нам свої вірші.
Ведучий:: Матінка природа… Начало всіх начал…Першородна таїна всього, що оточує нас із видимого і невидимого. Ми лише намагаємося зрозуміти її закони – слухаємо, відчуваємо, захоплюємося і дивуємося… Читає свої власні вірші Ков’язіна Наталія. ( читає…)
Ведучий:: А що стало поштовхом для написання віршів у Бондаренко Анастасії? Вона і поділиться своїми віршами ( читає...)
Ведучий:: Далеко не кожному, хто любить літературу, дано стати поетом, і навіть не кожен може скласти вірша.
Отож, якщо ви остаточно вирішили «приручити» Музу Поезії, вам доведеться «озброїтись» любов’ю до літератури, бажанням сіяти красу серед інших, творити добро.
Ведучий: Наший літературний вечір завершився. Бажаємо усім віднайти свою яскраву зірку, яка б вела через усі життєві буревії та випробування, гріла своїм теплом і додавала снаги.
На завершення для Вас співає Саша Корсун.
Вікторина для учнів 1-3 класів «У світі чарівної казки»
Мета. Розвивати пам’ять, кмітливість, вміння передавати свої думки в розмові, виховувати любов до книг, бережне ставлення до них. Вчити поважати добро і правду, боротися зі злом і кривдою.
Обладнання. Ілюстрації до казок, магнітофон, диск з піснями з казок, сигнальні картки, емблеми, мішечок, предмети з казок, грамоти учасникам.
Хід заняття
- Дорогі діти, шановні гості! Сьогодні у нас незвичайне свято. Його немає в календарі, але воно є в серці й душі тих людей, які люблять казки.
Існує книг багато на землі.
Вони цікаві, мудрі, гарні.
Та кожен з нас, дорослий чи малий,
Всяк казочку читати полюбляє.
Казка – це світ чарівний та незвичний,
Казка – це диво, сповнене краси.
Поринуть в казку, це ж бо так цікаво,
Це справді свято, радість для душі.
У казці звірі мову мають,
Дерева розмовляють, мов живі.
Добро і правда завжди зло долають,
Тому і люблять казку діти всі.
Мудра казко, казко-чарівнице,
Ти даруєш ласку, вчиш ростить пшеницю.
Поведи нас за собою
В світ прекрасний і чудовий.
Казочко, казочко, ти приходь до нас,
Завітай любесенько у наш 3 клас.
В країну казок підемо я і ти,
У казці всім цікаво побувати.
Там вірних друзів можемо знайти,
І з ними хочемо потанцювати.
Сьогодні ми казку сюди запросили,
Щоб бачити казочку, слухать гуртом,
А казка в завії десь там заблудила.
Давайте її погукаєм разом!
- Казко, казко, приходь до нас!
Казка:
Вітаю вас, дорослі і малі,
Від всіх казок низенький вам уклін.
Я – казка мудра. Хочу вам сказати,
Що кожен з вас мене повинен знати,
Бо, кажуть, казка вчить на світі жити
Та правду й волю завжди боронити.
- Дякую, що ви запросили мене на свято. Я прийшла до вас не сама, а із своїми друзями казковими героями. Ми підготували для вас вікторину.
Оцінювати Вас буде журі у складі (...)
Чотири команди побажали взяти участь у нашій вікторині, це команда «Колобок», «Ріпка», «Колосок» і команда «Рукавичка». (Команди з емблемами і уже визначені капітани команд).
Завдання 1. Для капітанів команд.
(культорганізатор викликає капітанів і вони витягують листочки з завданням.)
Скільки звірів помістилося в рукавичці, яку загубив дід? Назвати героїв.
Відповідь. Сім героїв: мишка - шкряботушка, жабка-скрекотушка, зайчик-побігайчик, лисичка-сестричка, вовчик-братик, кабан - іклан, ведмідь - набрід.
Скільки звірів зустрів по дорозі Колобок?
Відповідь. Четверо звірят: зайчик, лисичка - сестричка, вовчик-братик, ведмедик.
Скільки героїв-персонажів витягують ріпку?
Відповідь. Шість героїв: дід, баба, внучка, собачка, котик, мишка.
Скільки звірів приліпилося до солом’яного бичка у казці «Солом’яний бичок»?
Відповідь. Четверо Вовк, ведмідь, заєць, лисиця.
Завдання 2. «Відгадування загадок.»
1. Хто с хвостиком і з вушками?
В кого лапки з подушками?
Як ступа, ніхто не чує,
Тихо, крадучись, полює. («Кіт у чоботях» Ш.Перро)
2. До школи прямує хлопчик дерев’яний.
Чомусь потрапляє у цирк полотняний.
Відома ця книжка тобі, чи не так?
В пригодах яких побував цей хлопчак? «Золотий ключик» О.Толстой)
3. Має клешні й довгі вуса
Я і сам його боюся,
Бо щипає мов гусак.
Ну а звуть щипаку… (Рак «Зайчикова хатка»)
4. Хоч у нього й шуба є,
Та як холод настає
Він не їсть тоді, не п’є
А у лігво спать лягає.
(Ведмідь)
Завдання 3. «А чи добре ти знаєш казку про дерев’яного хлопчика?»
1. Яка була шапочка у Буратіно?
(Смугаста)
2. Що було написано на дощечці у кота Базиліо?
(Сліпий)
3. Із скількома костилями була Лисиця Аліса?
( З одним)
4. Кому писав свої вірші П’єро?
(Мальвіні)
5. Скільки було монет у Буратіно?
(П’ять)
6. Скільки коштував білет у цирк?
(Чотири сольдо)
Завдання 4 « Музична пауза.»
Діти обох команд, слухаючи фрагмент пісні, відгадують з якої вона казки.
Завдання 5. «Чарівний мішечок.»
Члени команд по черзі витягують предмети із мішечка, називають цей предмет і в якій казочці він зустрічається. (В мішечку шість –вісім предметів. .(яйце, ключ, тарілка, солома, пір’я, черевичок, рукавиця.)
Завдання 6. «Назвати казки за ілюстраціями до них.»
Заздалегідь на дошці приготовані ілюстрації до казок. По черзі члени команд показують ілюстрації і дають завдання: - Назвати до якої казки належить дана ілюстрація?
Завдання 7.«Чарівні слова.»
- Пригадайте, хто говорив такі чарівні слова?:
1. « По щучьему велению по моему хотению…»
(Омелько)
2. «Сивко - бурко, віщий каурко? Стань переді мною, як…..»
(Іван – дурак. Казка «Сивка – бурка»)
3. «Сім – Сім, відкрий двері.»
(Алі –Баба. Арабська казка «Алі – Баба і сім розбійників.»)
4. «Крекс, фекс, пекс!»
(Буратіно. О.Толстой «Золотий ключик, або пригоди Буратіно.»)
5. «Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю.»
(Колобок. Українська народна казка.)
6. «Один, два, три. Горщик, вари!»
(Дівчинка. Брати Грімм «Горщик каші»)
7. «Котику-братику, несе мене Лиска
По каменю-мосту на своєму хвосту,
Порятуй мене!»
(«Казка про Котика і Півника»)
8. «Призволяйся, Журавлику, призволяйся, лебедику…»
(«Лисичка та Журавель»)
Завдання 8. «З якої казки?»
1. «Баба діда за сорочку, дочка бабу за торочку…»( «Ріпка»)
2. «Я не пила , я й не їла: тільки бігла через місточок та вхопила кленовий листочок, бігла через гребельку та вхопила водиці крапельку…» («Коза-дереза»)
3. «А мишка бігла, хвостиком зачепила, яєчко покотилося, впало та й розбилося.» («Курочка Ряба»)
4. «Уліз ведмідь – семеро стало…» («Рукавичка»)
5. У якій казці дівчинка випила випила з пляшки невідому рідину і зменшилась у розмірі?
(«Аліса в країні чудес».)
6. У якій казці принцеса вкололась гострим предметом, що після цього трапилось?
( У казці «Спляча красуня» принцеса вкололась веретенцем і заснула на сто років.)
7. Один смішний чоловік може гратися на балконі, перехилятися через підвіконня, навіть жити на даху. Хто це і з якої казки?
( Карлсон з казки «Карлсон, що живе на даху».)
Завдання 9. «Намалюй колобка»
Учасники із заплющеними очима малюють Колобка.
(Журі підводить підсумки конкурсу по 5 бальній системі за кожен конкурс)
- Давайте, діти, попрощаємось дружно з Казкою!
- До зустрічі!
Нагородження переможців.